BMW G20 G20 318i 320i 330i 330e B48 Eventuri carbon luchtinlaat

Eventuri BMW G20 G20 318i 320i 330i 330e B48 Eventuri carbon luchtinlaat

€1.629,87

  • BMW G20 G20 318i 320i 330i 330e B48 Eventuri carbon luchtinlaat
    • BMW G20 G20 318i 320i 330i 330e B48 Eventuri carbon luchtinlaat
    • BMW G20 G20 318i 320i 330i 330e B48 Eventuri carbon luchtinlaat
    • BMW G20 G20 318i 320i 330i 330e B48 Eventuri carbon luchtinlaat
    • BMW G20 G20 318i 320i 330i 330e B48 Eventuri carbon luchtinlaat
    • BMW G20 G20 318i 320i 330i 330e B48 Eventuri carbon luchtinlaat

    Eventuri

    BMW G20 G20 318i 320i 330i 330e B48 Eventuri carbon luchtinlaat

    €1.629,87

    • Artikelcode: EVE-G20B48-V2-INT

    1-3 weken

    Buy now, pay later

    • Gratis verzending Vanaf €850,-

    BMW G20 G20 318i 320i 330i 330e B48 Eventuri carbon luchtinlaat

    Heeft u vragen over dit product?

    Heeft u vragen over dit product?

    Onze medewerker helpt je graag bij het vinden van het juiste product

    Productomschrijving
    BMW G20 B48 INLAATSYSTEEM
     
    Montage voor de G20 318i 320i 330i 330e
     
    De BMW G20 B48 Eventuri-inlaat is ontwikkeld om de turbo een minder restrictief stromingspad te geven met behoud van lage inlaattemperaturen. Warmte en volume zijn de belangrijkste overwegingen bij het ontwerpen van een inlaat voor turbomotoren.
    In de G20 bevindt het inlaatsysteem zich naast het uitlaatspruitstuk, waardoor de motorruimte snel wordt opgewarmd. Hoge temperaturen zijn nadelig voor de motorprestaties omdat de turbo een boost zou moeten opbouwen met verwarmde, minder dichte lucht en dus de enige manier om ervoor te zorgen dat IAT's tot een minimum worden beperkt, is een volledig afgesloten inlaat. Dit resulteert echter in een beperking met slechts één voorraad luchttoevoer waaruit lucht kan worden aangezogen. Tijdens de ontwikkeling merkten we een extra opening in de wielkast en profiteerden we hiervan door een secundaire voeding aan onze airbox toe te voegen. Bovendien heeft onze afgedichte airbox ook een hitteschild met goud reflecterend om de stralingswarmteoverdracht van het uitlaatspruitstuk te minimaliseren.
    Om het volume te maximaliseren hebben we de airbox zo groot mogelijk gemaakt met een uitsparing voor eventuele veerpootbeugels. De standaard ingewikkelde inlaatbuis is vervangen door een gladde koolstofbuis die ook groter is in inwendig volume met een startbinnendiameter van 111 mm (4,4 ″), die geleidelijk smaller wordt naar de turbo-inlaat. De buis zorgt voor een soepel pad van het filter naar de turbo-inlaat. Ten slotte gebruiken we een op maat gemaakt high-flow droog filter dat ISO-getest is op filtratieprestaties en een groter filteroppervlak heeft dan het standaardfilter.
    Zie onze website voor meer details.
    Neem contact op met uw dichtstbijzijnde Eventuri-dealer voor prijzen en beschikbaarheid.
    Inloggen

    Wachtwoord vergeten?

    • Al je orders en retouren op één plek
    • Het bestelproces gaat nog sneller
    • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen

    vergelijk0