Algemene voorwaarden

JHParts
Lloydsweg 28 E
9641KK Veendam 

Nederland
Telefoon : 0031 (0)598 234 800
Email : [email protected]
KVK : 65529073
BTW : NL002314864B54
EORI:  NL4207443723
IBAN Bank : NL 86 RABO 0300 8365 38
SWIFT/BIC Bank : RABONL2U

1. Prijzen

De in het aanbod van producten of diensten genoemde prijzen zijn inclusief btw.

2. Betaling

Betaling geschiedt d.m.v. Ideal, Paypal of eigen bankoverschrijving. Wanneer wij bevestiging hebben gekregen dat uw betaling is ontvangen, verwerken wij uw order. JH Parts behoudt het recht op eigendom van het geleverde tot volledige betaling is ontvangen.

3. Aflevering

Als klant bent u altijd verzekerd van een snelle en correcte levering, omdat wij iedere dag orders versturen. Indien er zich een probleem voordoet met de aflevering, dan nemen wij contact met u op. Dit kan of telefonisch of per e-mail plaatsvinden.

4. Transportschade
Indien u vervoersschade ontdekt bij het uitpakken van de goederen, bewaart u dan het verpakkingsmateriaal en neem contact op met het afleverbedrijf.  Het afleverbedrijf is verantwoordelijk voor de aflevering en dient te bepalen of de levering vervangen zal worden.

5. Bestelling van producten die wij normaal niet op voorraad hebben
Indien u producten bestelt die wij normaal standaard niet op voorraad hebben dan vragen wij ook een volledige betaling voor het desbetreffende product. Het betreffende product zal besteld worden zodra de totale betaling op onze bankrekening is bijgeschreven. Artikelen die wij niet op voorraad hebben, kunnen wij voor u bestellen.

Let op. waarbij een product staat *Op bestelling kan tot 180 werkdagen nemen tot werkelijke levering

6. Ontvangst van de bestelling

Wanneer u de bestelling ontvangt, controleert u dan of alles in orde is. Vooral in het geval van producten die in kleur gespoten zijn! We geven geen geld terug voor onkosten die zijn gemaakt wanneer producten verkeerd zijn geleverd of wanneer er sprake is van defecte producten of producten waarvan onderdelen ontbreken wanneer deze door u zijn geverfd.

7. Pasvorm van producten
Zoals alle Carbon Fiber(CFRP) en FRP producten op de markt, moet het geleverde product test geplaatst en voorbereid worden voordat deze wordt geïnstalleerd. Vaak moeten deze onderdelen gemodificeerd zoals trimmen, schuren, vijlen of het effenen van de ondergrond om de optimale pasvorm te garanderen. Wij handelen NIET met OEM/originele producten, daarom zal de pasvorm uit de doos niet altijd perfect zijn. Wij raden u aan deze producten door een bedrijf te installeren dat ervaring heeft met after-market bodykits plaatsen, niet een standaard bedrijf dat alleen maar verzekeringsclaims repareert. Afbeeldingen geven een accurate weergave van het product dat door een professionele installateur is geplaatst.

8. Vertrouwelijkheid

Uw gegevens – naam, adres en e-mail – worden slechts gebruikt om uw bestelling te leveren en u te informeren of wanneer er zich een probleem voordoet met de levering. U krijgt ook een orderbevestiging per e-mail wanneer u online bestelt.

9. Orderbevestiging
Onmiddellijk na het voltooien van uw online aankoop, ontvangt u een orderbevestiging per e-mail. Deze orderbevestiging bevat een bestelnummer, een transactienummer, het betaaladres van de betaler en een overzicht van de bestelde producten. Het bestelnummer en/of transactienummer dient u te gebruiken wanneer u een vraag heeft over uw bestelling.

10. Retourbeleid met betrekking tot internetaankopen
Onze Particulieren klanten hebben recht op 100% vergoeding op alle aankopen die online tot stand zijn gekomen, tot 14 dagen na aflevering van hun bestelling.
Er worden altijd administratie kosten en terug in voorraad name toeslagen berekend.
Voor goederen die na deze tijd worden teruggestuurd, en dit alleen na onze uitdrukkelijke toestemming, kan minimaal 25% administratiekosten in rekening worden gebracht. 
Producten die op bestelling gekocht worden dienen direct gecheckt te worden op transport schade & pasvorm. Dit omdat ALLEEN dan er vervangend product kan komen vanuit de fabrikant (Bumpers, voorlippen, side skirts & diffusers)

Heeft u een product aangeschaft waarbij duidelijk wordt aangegeven *LETOP - dit is een product op bestelling en/of iets wat niet op de website zelf staat. Worden er minimaal 25% Administratie kosten en retour kosten gerekend. Ook dient de klant op eigen kosten het retour te sturen. Ook indien het binnen 1 dag retour gestuurd wordt. Dit omdat het een custom onderdeel is die gemaakt is op bestelling van de klant

Bepaalde merken hebben sowieso een 25% retour administratie kosten. Ivm specifiek voor uw auto / motor besteld.

Merken die hieronder vallen zijn Eventuri, FTP Motorsport, RsiC6, Arma Speed

11. Het terugsturen van de goederen

Indien de klant de producten terugstuurt, dan dient hij deze in dezelfde staat terug te sturen als waarin hij ze heeft ontvangen. Alle kosten die worden gemaakt in verband met het terugsturen van de goederen, zijn voor rekening van de klant. Alle producten/goederen dienen in hun originele, onbeschadigde verpakking te worden teruggestuurd. Hierin dient ook een kopie van de originele factuur te zijn bijgesloten.

Retour moet aangemeld worden in uw account, anders kan de retour niet afgerond worden.

12. Annuleren van lopende bestelling
Annuleren van lopende bestelling is mogelijk, producten die niet uitgeleverd zijn kunnen zonder enige problemen geannuleerd worden, echter zijn er bepaalde merk producten waar wij annulering kosten moeten berekenen. Indien dit niet binnen 24 uur naar plaatsen van de bestelling geannuleerd wordt, zullen er 15% annulering kosten berekend worden. 

Het gaat om de merken: Eventuri, Urban, Akrapovic, Wagner Tuning & FTP Motorsport.

 

13. Geen recht van retour
U heeft geen recht op vergoeding, indien enig ontvangen artikel dat is aangepast, gespoten of enig andere verkeerde behandeling heeft ondergaan en van invloed kan zijn op de verkoopwaarde van het product. Alle producten die speciaal zijn vervaardigd op aanwijzingen van de klant, vallen niet onder de Wet op Koop op Afstand omdat de klant zelf betrokken is geweest bij de ontwikkeling van het product.

14. Terugbetaling
Terugbetaling aan de koper geschiedt contant of per internetbankieren. Klanten die terugbetaling wensen te ontvangen via internetbankieren dienen van tevoren hun gegevens aan ons door te geven.

Terugbetalingen zullen binnen 4 weken na retour levering voldaan worden.

15. Retourbeleid / Garantie / Beschadigde producten
De klant heeft tot 1 maand na de datum van aankoop van het product het recht om het desbetreffende product voor garantie te retourneren. Voor specifieke producten met toestemming vooraf, kan deze periode worden verlengd. Goederen of producten die zijn onderworpen aan vandalisme, vernieling of slechte montage / toepassing vallen niet onder dit beleid. 

Garantie op producten die gebreken vertonen binnen 1 maand op ophanging en/of montage punten vallen ALLEEN in de garantie als ze door ons JH Parts te Lloydsweg 28E in Veendam zijn gemonteerd. Indien dit niet is gebeurd zit er GEEN garantie op de onderdelen. 

16. Retourneren van beschadigde goederen

Voor het terugsturen van Garantie / beschadigde goederen, geldt dat de koper de producten in de staat van ontvangst dient terug te sturen. Alle kosten die worden gemaakt in verband met het terugsturen van de goederen, zijn voor rekening van de klant. Alle producten/goederen dienen in hun originele verpakking te worden teruggestuurd. Hierin dient ook een kopie van de originele factuur te zijn bijgesloten.
 Zendingen die worden verstuurd met een “Onder rembours” vermelding worden niet geaccepteerd.

17. Verwerkingsproces en- tijd

Klanten dienen er rekening mee te houden dat alle producten die als garantie / beschadigd worden teruggestuurd, ook als zodanig moeten worden geaccepteerd door de fabrikant/leverancier van het product voordat enig artikel wordt vergoed of geruild. In deze situatie is de behandelingstijd niet van te voren vast te stellen. In uitzonderlijke gevallen kunnen producten onmiddellijk worden teruggestuurd. We kunnen de klant, tegen verkoopprijs en afhankelijk van onze voorraad, een vervangend product leveren dat identiek is aan het geretourneerde product. De geretourneerde producten zullen worden terugbetaald onder voorbehoud van aanvaarding van aansprakelijk door ons of onze leveranciers.

18. Algemene informatie over het retourneren van producten

We willen graag opmerken dat de producten of goederen naar ons bedrijfsadres retourneert dienen te worden.

19. Consumentrecht

Uw internetbestelling valt onder Nederlands recht. Er wordt geen vergoeding uitgekeerd voor schade die is ontstaan door montage van producten die verkeerd zijn geleverd, dit is ook van toepassing op derving die is ontstaan door het verlies van manuren.

20. APK keuring

Producten die wel of niet zijn TÜV goedgekeurd, daarvan kunnen wij geen enkele garantie ten aanzien van de APK goedkeuring op uw auto geven. Heb je bij ons producten gekocht dan is dat voor eigen risico van de koper. Dit is ook mede omdat APK goedkeuring regels elk jaar kunnen worden gewijzigd.

21. Eigen Risico
Producten die gemonteerd worden door ons(JHParts) of derde partijen kunnen niet aansprakelijk gesteld worden voor eventueel foutcodes en/of schades die optreden NAAR de montage van producten. Wij werken alleen met aftermarket producten en GEEN originele producten. Hierdoor kan soms een foutcode en/of storing ontstaan. Dit gebeurd allemaal op EIGEN risico. 

22. Disclaimer

We behouden ons het recht voor om prijzen, inhoud, beschrijvingen, voorwaarden, etc. op elk moment en zonder aankondiging vooraf te wijzigen. Elke overeenkomst met JH Parts met betrekking tot bestellingen van producten is bindend wanneer een werknemer de order heeft uitgevoerd. Speciale aanbiedingen gelden zolang de voorraad strekt.

Inloggen

Wachtwoord vergeten?

  • Al je orders en retouren op één plek
  • Het bestelproces gaat nog sneller
  • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen

vergelijk0