Eventuri Carbon Fibre Intake System V2 - BMW G87 M2 | G80 G81 M3 | G82  G83 M4

Eventuri Eventuri Carbon Fibre Intake System V2 - BMW G87 M2 | G80 G81 M3 | G82 G83 M4

€3.256,00

  • Eventuri Carbon Fibre Intake System V2 - BMW G87 M2 | G80 G81 M3 | G82  G83 M4
    • Eventuri Carbon Fibre Intake System V2 - BMW G87 M2 | G80 G81 M3 | G82  G83 M4
    • Eventuri Carbon Fibre Intake System V2 - BMW G87 M2 | G80 G81 M3 | G82  G83 M4
    • Eventuri Carbon Fibre Intake System V2 - BMW G87 M2 | G80 G81 M3 | G82  G83 M4
    • Eventuri Carbon Fibre Intake System V2 - BMW G87 M2 | G80 G81 M3 | G82  G83 M4

    Eventuri

    Eventuri Carbon Fibre Intake System V2 - BMW G87 M2 | G80 G81 M3 | G82 G83 M4

    €3.256,00

    • Artikelcode: EVE-G8XM-CF-INT

    1-3 weken

    Buy now, pay later

    • Gratis verzending Vanaf €850,-

    Dit betreft een Eventuri Carbon Fibre Intake System V2 - BMW G87 M2 | G80 G81 M3 | G82 G83 M4

    Heeft u vragen over dit product?

    Heeft u vragen over dit product?

    Onze medewerker helpt je graag bij het vinden van het juiste product

    Productomschrijving

    BMW G8X M2/M3/M4

    Prestatiewinst: 13-18 pk, 12-16 ft-lb (voorraadafstemming)
    Turbo-inlaatoppervlak vergroot tot 160%
    Filtratiegebied verhoogd tot 40%

    Het presenteren van een intake die echt een maatstaf vormt voor het BMW G8X M3/M4-platform. We hebben intensieve R&D uitgevoerd om een intake te ontwikkelen die niet alleen de standaard M3/M4 verbetert, maar ook toekomstbestendig is in zijn capaciteit om te voorzien in krachtige builds van meer dan 1000 pk. Ons systeem is een compleet nieuw ontwerp van de airboxen tot de turbo-inlaten met als doel het drukverlies te verminderen, het debiet te verhogen en de inlaattemperaturen laag te houden. We hebben het gebruik van de beschikbare ruimte gemaximaliseerd om 2 op maat gemaakte filters te gebruiken met een 40% groter filteroppervlak dan de voorraad. Deze worden gebruikt in onze gepatenteerde Venturi-behuizingen om de lucht soepel naar de turbo-inlaten te leiden. De inlaten zelf zijn tot 160% groter in dwarsdoorsnede dan de standaard en zijn ontworpen met een geavanceerd ingedeukt binnenoppervlak om wrijvingsverliezen tussen de stroom en de muurgrens te verminderen. Door een "kussen" van lucht aan het wandoppervlak toe te staan, kan de luchtstroom met hogere stroomsnelheden door de inlaten bewegen met minder drukverlies. Hierdoor kunnen de turbo's lucht met minder weerstand aanzuigen en daardoor de werkcyclus van de wastegate verminderen, wat resulteert in hogere algehele prestaties.

    Inloggen

    Wachtwoord vergeten?

    • Al je orders en retouren op één plek
    • Het bestelproces gaat nog sneller
    • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen

    vergelijk0