Eventuri Volkswagen golf 8 GTI R Carbon intake

Eventuri Eventuri Volkswagen golf 8 GTI R Carbon intake

€1.662,54

  • Eventuri Volkswagen golf 8 GTI R Carbon intake
    • Eventuri Volkswagen golf 8 GTI R Carbon intake
    • Eventuri Volkswagen golf 8 GTI R Carbon intake
    • Eventuri Volkswagen golf 8 GTI R Carbon intake
    • Eventuri Volkswagen golf 8 GTI R Carbon intake
    • Eventuri Volkswagen golf 8 GTI R Carbon intake

    Eventuri

    Eventuri Volkswagen golf 8 GTI R Carbon intake

    €1.662,54

    • Artikelcode: EVE-EA8884-GTI-INT

    1-3 weken

    Buy now, pay later

    • Gratis verzending Vanaf €850,-

    Eventuri Volkswagen golf 8 GTI R Carbon intake

    Heeft u vragen over dit product?

    Heeft u vragen over dit product?

    Onze medewerker helpt je graag bij het vinden van het juiste product

    Productomschrijving

    Prestatiewinst (voorraad Golf R): 10-13 pk, 12-15 Nm
    Prestatiewinst (Tuned Golf R): 15-20 pk, 25-30 Nm
    Flow Bench-gegevens: Stock R Intake 455 CFM: Eventuri R Intake 783 CFM
    Flow Bench-gegevens: Stock GTi Intake 435 CFM: Eventuri GTi Intake 618 CFM

    Montage: MK8 Golf R, Gti (2 afzonderlijke onderdeelnummers), andere 2.0 TFSi Gen 4-platforms

    De MK8 Golf GTi / R-inlaat is een compleet herontwerp van de standaardinlaat helemaal tot aan de turbo-inlaat. Op basis van signalen van onze RS3-inlaat hebben we de beschikbare ruimte gemaximaliseerd om een inlaat te creëren die geschikt is voor alle vermogensniveaus, van standaard tot krachtige builds met hybride of full-frame turbo's. Dit inlaatsysteem is ontwikkeld om het hoogst mogelijke debiet te bieden met behoud van de laagst mogelijke inlaattemperaturen. Elk onderdeel is ontworpen om de turbo een soepel en vrij stromend pad te geven. De restrictieve standaard inlaatbuis met een diameter van 73 mm is vervangen door een grotere inlaatbuis met een diameter van 94 mm. Het filter zelf heeft een buitendiameter van 192 mm of 7,5″ met een filteroppervlak van meer dan 110.000 mm^2. De gepatenteerde Venturi-behuizing is ontworpen om het maximale interne volume te bieden dat mogelijk is voor de beschikbare ruimte in de Golf-motorruimte en zorgt voor laminaire stroming naar de turbobuis. Ten slotte sluit het kanaal de filteropening naar het voorste kleppaneel af, maar wordt het niet beperkt door alleen de invoer van de voorraad. We hebben de voorkant van het kanaal opgetild om nu een extra opening achter de motorkap te creëren, wat overeenkomt met een extra gat met een diameter van 7″ waar de inlaat uit kan putten. Het resulterende systeem kan aanzienlijk uit de standaard airbox stromen terwijl de inlaattemperaturen tot een minimum worden beperkt met het afgedichte ontwerp.

    Inloggen

    Wachtwoord vergeten?

    • Al je orders en retouren op één plek
    • Het bestelproces gaat nog sneller
    • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen

    vergelijk0