Productomschrijving
De Audi 8V RS3Eventuri-inname van koolstof werd ontwikkeld om twee hoofddoelstellingen te bereiken. Beperk het turbo-inlaatpad en behoud lage inlaattemperaturen.
Het eerste doel werd bereikt door buizen met een binnendiameter van 88 mm helemaal tot aan de turbo te gebruiken en de unieke Venturi-behuizing te gebruiken om de laminaire stroming te handhaven. Het tweede doel werd bereikt door een afgedicht systeem te ontwerpen voor de toevoer van koude lucht, waardoor de turbo geen verwarmde lucht uit het motorcompartiment trekt. Het inlaatkanaal onttrekt lucht aan de voorraad en is in volume gemaximaliseerd om het hoogste debiet door het filter mogelijk te maken. De resulterende prestatiewinst en esthetiek zijn toonaangevend voor de 8V RS3.
Het Eventuri-verschil
Het 8V RS3 Eventuri-systeem maakt gebruik van de gepatenteerde koolstofvezelbehuizingen die zorgen voor een aerodynamisch efficiënte luchtstroombaan van de filters naar de gasklephuizen. Niet zomaar een conusfilter met een hitteschild, maar een uniek ontwerp dat het Venturi-effect oproept.
Product tags
Recente artikelen

Eventuri
Eventuri intake Audi RS3 8V
£1,788.82

IPE
Ferrari 458 Speciale IPE uitlaat catalysator
£2,682.36

JHParts
Carbon splitter BMW X3 G01
£376.69

JHParts
Carbon stuur trim BMW G80 M3 G82 M4 F90 M5 F91 M8
£254.00

Koshi
BMW X5 / X6 Carbon Fiber Dashboard trim covers
£386.32




